Wierni Obserwatorzy

metamorfoza Rose4400

Na wstępie przepraszam że dopiero teraz napisałam ten post ale kompletnie nie miałam czasu :( za tydzień wakacje więc postaram się nadrobić zaległości ale od razu mówię że nie będzie mnie od 29lipca do 11sierpnia.Ale przejdźmy już do metamorfozy:




PRZED;




eh...no nienawidzę tego nosa,ust,brwi i oczu czyli prawie wszystkiego.Zacznijmy od tego że makijaż jest wykonany bardzo niestarannie i jeszcze te cienie z  LUXE...FU!!!Masz bardzo dużo ciekawych kosmetyków, więc nie rozumiem czemu twój makijaż jest taki kiepski...


Ocena:3/10



Po:




Eh...wiem że jeszcze nie masz tych włosów ale tylko 1 poziom i będziesz miała.Z makijażem oczu przyznam szczerze że się nie postarałam :( Z daleka wygląda fajnie ale z bliska niestety nie...całość wyszła całkiem nieźle :)



1 komentarz:

Ellara pisze...

PRZED:
włosy za nisko. za dużo LUXE i za wysoko pomalowane powieki...
PO:
fryzura nie pasuje bo wszystko zasłania... w makijażu coś mnie odpycha i sądzę, że to ten biały eyeliner- jest straszny...
Metalka777