Wierni Obserwatorzy

Plan Tygodnia



 Poniedziałek: Stylizacje i konkursy, stardollowe talenty​ , konkurs na strój dnia
Wtorek: metamorfozy, modowy pojedynek ,  pomysł na...​
Środa: Hot or Not , przegląd szaf, kup & sprzedaj​ , oraz konkurs na strój dnia
Czwartek: Poradniki, np. "Zrób to sam", stylizacje,metamorfozy
Piątek: Mini konkursy, Hot or Not , przeglądy apartamentów, stardollowe wspomnienia​
Sobota: Starplaza i Starbaazar pod lupą, poradnik "Jak się ładnie ubrać za starmonety"​,przgląd szaf
Niedziela: Wyniki mini konkursów, zaległych konkursów, artykuł , metamorfozy  ll​
, finał stroju dnia 


8 komentarzy:

Eryk ;) pisze...

A kiedy będą wyniki Loterii o ss ?

Karolina Kopa pisze...

Mi bardzo podoba się podział :)
A mam jedno pytanie - czy będzie prowadzony konkurs na makijaż miesiąca, a jeśli jest prowadzony to gdzie można zgłosić swoje prace ;) ?

DzieciDowna

Izus pisze...

Podoba mi się nowy plan tygodnia :D
iizuuniaa

Unknown pisze...

Mi sie podoba tylko..czy moglabym zamienic kup i sprzedaj (nawet nie wiem o co chodzi) na przeglad starplazy i starbazaru?

Marina034

lidzik pisze...

no dałaś mi najgorsze.. daj marine to co chce

zuzeczek pisze...

dobra

Ellara pisze...

fajnie :)

Saritka1998 pisze...

Zaktualizuj, że robię tylko metamorfozy