Wierni Obserwatorzy

Kolekcje.

Na początku chciałam oznajmić a chyba bardziej przeprosić za to, że znowu nie było postów o najważniejszych rzeczach ( brak czasu, tak niby koniec roku), więc postanowię to teraz nadrobić i pisać tak trochę w skrócie o wszystkim.Mam nadzieję,że mi wybaczycie.


Jakiś czas temu do starplazy doszły dwie, nowe dostawy ubrań do sklepów:Riviera i Antidote


Ciuchy są całkiem ładne,ale dość drogie jak na taki sklep.Chyba nie ma nic za sm.Polecam wam szczególnie białą narzytkę za 15 sd.


Na pierwszy rzut oka ciuchy wydawały się strasznie brzydkie i tandetne,jednak po bliższym przyjrzeniu się rzeczy nie są aż takie straszne,kilka perełek się zawsze znajdzie.Ceny jak na tą kolekcję są dość drogie.Kupiłam dwie rzeczy.Na ten moment już prawie nic ciekawego już nie zostało.

Jak wam się podobają te nowe kolekcje?


1 komentarz:

Ellara pisze...

pojedyncze rzeczy tylko mnie zadowalają...
Metalka777