Wierni Obserwatorzy

Wyjaśnienie.

Czyli tak. Był czas kiedy ja sama pisałam na tym blogu, bez pomocy innych. No ale cóż, są wakacje, każdy pewnie gdzieś wyjeżdża. No właśnie ja też. Już od jakiegoś czasu jestem sobie na wakacjach, na sd wchodzi mi koleżanka, ja wchodzę na chwile, więc nie mam czasu pisać na blogu. Zrozumcie... Wchodzę na bloga i widzę post Zuzy. No przepraszam, ale każdy ma wakacje tak? Piszę w chwili wolnego czasu. Pisać normalnie zacznę już niebawem. No to... do zobaczenia? Mam nadzieję, że tak.

MartiHumanoid xoxo

6 komentarzy:

zuzeczek pisze...

rozumiem , mogłaś napisać że jestes na wakacjach

Anonimowy pisze...

Zuza, pisałam Ci, że na moim koncie będą kolega i koleżanka. Przepraszam, ale wrócę niedługo.

zuzeczek pisze...

achh przeoczyłam tą wiadomość już wszystko wyjaśnione .

Klimat 1kw pisze...

a to ok :)
1kw

anula-101 pisze...

spoko
niqua_

Unknown pisze...

Okej rozumiem są wakacje , czas spotkań z znajomymi :D


patXDD