Wierni Obserwatorzy

To Koniec Nie ma Już nic jesteśmy wolni...

Jak brzmi jeden wers piosenki to już koniec nie ma już nic jesteśmy wolni , tak ja sobie uświadamiam że tyle razy próbuję a to nie wychodzi . Tak bardzo chciałam by zdobyć oddaną redaktorkę podnieś ten blog ale wszyscy chyba mają swoje życie . Piszę ten post i płaczę bo przypomina mi się radość jaką mi daliście z pisania i tworzenia tego bloga . Kocham was ale to już koniec . Wiem nie powinnam się poddawać ale muszę . Próbowałam ale nie wyszło , nawet dziś wprowadziłam zmiany ale to nic nie daje sprzedaje bloga i swoje konto stardollowe . Gdy powiem o tym siostrze pewnie się ucieszy że nie będę godzinami siedziała przed laptopem i wierzyła w świat wirtualny . Byłam i zawszę będę dla was ale to już na pewno koniec. Marina też chce odejść a reszta nie wiem ...
Dziękuję za każdą chwilę spędzoną na blogu . Dawało mi to tyle radości ... Każdy post był z myślą o was i abyście byli szczęśliwi i dostawali masę stardollarów . Chciałam aby blog był inny , ciekawy
Nigdy o tym nie myślałam że tu może być aż 280 obserwatorów i każdy z nich przybył z własnej woli . Nigdy nie prosiłam abyście wpadli . Teraz zacznę nowe życie . Nigdy się tak nie czułam że aż mi smutno . Tak wciągnełam się w to . Lidzik dziękuję Ci że rozkręciłaś tego bloga ze mną .
A także ci marino wiem że chcesz odejść i rozumiem ciebie . Życzę ci powodzenia w prowadzeniu bloga . Każdemu życzę aby stworzył bloga który będzie tak niesamowity dla was bo tylko to się liczy. Ohh ten czas spędzony na stardollu był przepięknym czasem ale teraz odetchnę jak Ania mogła to ja też . Czasy się zmieniają i na mnie czas przyszedł . Post ten jest już ostatni ... Good Bay !!!

Przez kilka dni będę z wami bo muszę kilka spraw wyjaśnić ...

Informację sprzedaży :
Blog : 280 obs. 3 nagłówki warte podziwu , masa wydanych stardolarów , setki wysiłku , masa konkursów,loteri 
Nagłówek jesienny mamy :
W archiwum więcej nagłówków ...
Gdy chcesz kupić bloga napisz na moje gg : 42609432

Konto :
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=22959084 nick zuzeczek .
Konto ma 51 lvl 
dużo cennych ubrań 
Cena jest w doładowaniu sieci plus 
 Informację większe na moim gg :  42609432 

KOCHAM WAS wszystkich !! 
To koniec !!!


11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

;[

Unknown pisze...

Będe bardzo tęsknic, niech chwile z nami zostaną w twoim sercu na zawsze, pisząc tego posta sama sie wzruszyłam, ponieważ bardzo polubiłam tego bloga :[

Unknown pisze...

Sory, że tak długo pisze ale nie moge w to uwierzyć, że to już koniec, no ale coż masz swoje życie życze powodzenia i dozobaczenia może kiedyś !

Unknown pisze...

Mam nadzieje , że nowy właściciel bedzie tak świetny jak ty

zuzeczek pisze...

ojej dziękuję ^^

Klimat 1kw pisze...

Pa pa ://////
1kw

Anonimowy pisze...

Jak mogłaś ;[[[ I miss yooou ;[

Saritka1998 pisze...

No to się rozpisałam z metamorfozami..

Szkoda..

zuzeczek pisze...

zobacze , jeszcze może ...

tenisistka18 pisze...

kurcze szkoda ze odchodzisz bo fajnie sie czytalo twoje posty

tenisistka18

Unknown pisze...

A ja wlasnie postanowilam ze wroce, ale juz chyba za pozno..zaplacilam baardzo duzo za te wszystkie naglowki i szkoda by bylo to marnowac ale..to twoja decyzja i robisz tak jak jest dla ciebie dobrze .wiec..zegnaj, mam nadzieje ze jeszcze sie kiedys spotkamy bo jestes naprade wspaniala i swietnie sie z toba pracowalo.wszystko sie musi kiedys skonczyc tak samo jak ten blog.pamietam jak bylam pierwsza redaktorka ale zniknelam po napisaniu pierwszego posta xD pooooozniej zostalam wybrana na naj. Komentatorke i zostalam redaktorka :) pozdrawiam tez lidzik,saritke i inne swietne redaktorki.chcialabym jeszcze podziekowac pati mentalacka.za to ze jestes tak swietna komentatorka i mozna na cb liczyc.

Zegnajcie ..:*