Wierni Obserwatorzy

Może ...

A więc tak , dla czego jesteście tacy ? Przed tygodniem komentowaliście a jak ja napisałam że odchodze to niby "syf" na blogu powstał , wręcz przeciwnie . Gdy wy aż tak tego bloga nie lubicie ok.Ale po co jesteście obserwatorami ? Podniosę tego bloga ale tylko dla tego że chcę aby blog był lepszy moje marzenie z blogiem się spełniło ale może inni lubią tego bloga i nie chcą aby upadał .I dlaczego kogoś marzenia nie  ma się spełnić ?!
Ja postanowiłam że zostanę do października po tem zobacze . Zobaczycie podniosę bloga ...Dam sobie rade

Pozdrawiam Zuzanna 

Od dziś będą dni loterii i zabaw

Marina034 może dojdzie do załogi oraz MartiHumoround ...Możee

3 komentarze:

Klimat 1kw pisze...

Zostań :)

Unknown pisze...

Ja zostaje..

Karolina Kopa pisze...

Ja lubię bloga ale byłam na wakacjach więc nie komentowałam :P

DzieciDowna