Wierni Obserwatorzy

Metamorfoza KochanaEmilciaa


















PRZED: Nie podoba mi się twarz. Rzęsy za mocno są pomalowane! Usta za wysoko! Niemalże stykają się z nosem...
PO: Obniżone elementy twarzy i zmiana makijażu. Twarz wydaje się dłuższa.


































PRZED: Wszystko ok tylko nie podoba mi się połączenie kamizelki i bluzki. Ten kołnierzyk powinien wystawać a jest przykryty. Daje to dziwny efekt...
PO: Ubrałam ją tak, jakby szła na dyskotekę normalnie :) Dodałam różne akcesoria: torebkę, bransoletki, opaskę. Strasznie mi się podoba PO. Jestem dumna z mojego dzieła hehe.

6 komentarzy:

Karolina pisze...

Jeśli chodzi o makijaż/twarz to zdecydowanie doll wygląda lepiej Po. Zaś jeśli chodzi o stylizacje to obie są ładne.

hdahjjda pisze...

Obie stylizacje są fajne.

karola97xd

Unknown pisze...

Fajnie dobrane kolory w stylizacji.:3
Zaś natomiast w makijazu bardzo ładne letnie kolorki ;D

patXDD

tenisistka18 pisze...

zdecydowanie lepiej po

tenisistka18

Anonimowy pisze...

Zgodzę sie z ustami.. ale reszta -.-? Zrobilaś z niej ochydztwo. Masz 0% stylu wgl szkoda gadać ;__;

Zuzia1358 pisze...

Makijażowa bardziej podoba mi się przed. A ubraniowa po :)