Wierni Obserwatorzy

Casting na redaktora

Casting na redaktora pewnie wiecie z jakiego powodu . Ale wam jeszcze powiem , jest bardzo mało postów i redaktorki nie piszą regularnie a prawie wcale no niektóre to wcale . Więc muszę wykluczyć je z bloga , sory ale gdy nie piszecie to co ja mam sobie pomyśleć ?! Kocham tego bloga i kocham was czytelnków a redaktorki nawalają . Więc tak jak już wiecie ten post dotyczy castingu na redaktora .

Zasady Zgłoszenia :
-odpowiedni wiek min.10 lat
-min. 6 miesięcy na stardoll
-min. 15lvl na stardoll
-umiejętność obsługiwania blogera
-umiejętność graficzna czyli robienie screnów itp.

To są chyba takie najważniejsze zasady , będę szuka redaktorów jak wy czytelnicy się nie zgłosicie .
Poszukuję 3/4 redaktorki aby był spokój ...

+napiszcie coś od siebie , podajcie gg jeśli macie itp.


3 komentarze:

hdahjjda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
hdahjjda pisze...

No to ja się zgłaszam.
Mam 15 lat. Na stardoll jestem od 2009 roku.Mam 41 lvl. Prowadziłąm już wiele blogów i umiem robić screeny. No to moim hobby jest moda i gra w siatkówkę a moje gg wyślę Ci na stardoll jak bd potrzebne.

Mój nick na stardoll to karola97xd

olgusia:* pisze...

Hey:)
Mam 12 lat<3
Ojj,ojj na stardoll jestem dłużej niż 6 miesięcy.
Mam 18 lvl.
Hehe, bloger to moja specjalność xD.
Grafika, a co mam mówić jak bym niczego z tond nie potrafiła zrobić to bym się raczej nie zgłosiła.

Coś o mnie:
Jestem radosną osobą.
Potrafię mocno zdołować osoby ale i zrobić tak że będą się śmiać 24h na dobę.Wariatka ze mnie na 100%.No cóż jestem jaka jestem i nikt tego nie zmnieni.Zachowuje się jak 14-latka a nie jak 12 !Ostrzegam!Hahaha:)

Na stardoll jestem marzycieleczka1