Wierni Obserwatorzy

Przegląd sklepu Killah

Jako że promocję 3 za 2 obejmuje też sklep Killah to zrobię mały przegląd co warto aby kupić i zyskać . Dobrze to już więcej nie pisze ...
Wszystkie 3 bluzki jak widać są prawie identyczne , lecz różnią się kolorem . Wybrałam je dlatego iż pasują praktycznie do wszystkiego i można wiele zyskać ponieważ gdy skusicie się na wszystkie trzy to tą morską za 8 sd dostaniecie gratis!!! Więc nic tylko korzystać z promocji . Trzy bluzki = 27 sd !!!
Wszystkie te kurteczki wszystkim praktycznie się różnią . Ale bardzo się opłaca kupić je ponieważ wykorzystać do wielu stylizacji .Pierwsza biała jest za 12 sd i jak zawsze najtańszą z tych trzech rzeczy jakie macie dostaniecie ją właśnie gratis . Ale co do tej kurtki to jest bardzo praktyczna bo wykorzystać ją można i do stylizacji z sukienką , spódniczką a także spodni więc tak jak pozostałe jest praktyczna ... Trzy kurteczki=42 sd!!!
Tym razem sukienki , genialne sukienki . Każda inna ... Pierwsza sukienka jest zwykła ale jak się ją założy na dolkę to wygląda nieziemsko .Pozostałe są no poprostu genialne i musicie je kupić !!!
Druga jest taka inna że aż mi żal że nie widziałam jej wcześniej . Hmm i przy trzeciej byłam nie pewna czy wybrać ją . Bo ma dziwny kształt i każdemu nie przypadnie do gustu . Ale Jednak skusiły mnie kolorki , najbardziej te kolory lata,kwiaty . Wszystkie trzy sukienki=58sd !!!
Tak na dolce wyglądają te sukienki ....
No już prawie koniec tego długiego postu ale , jeszcze chcę pokazać wam kombinezony letnie.Bardzo są ciekawe i korzystne . Dwa pierwsze są jakby identyczne , inny kolor ale także inna cena . Trzeci natomiast jest moim zdaniem najlepszy  . Trzy kombinezony = 41 sd ...
Spodnie z killah zazwyczaj są szerokie ale i bardzo pomysłowe tak nie mogło zabraknąć w tej trójce tych . Są po prostu genialne . każde sa podwinięte i mają dziurki,po prute i z różnymi dodatkami .
Myślę że w spodniach nie musze się rozpisywać bo są idealne te ... Trzy pary spodni = 33 sd !!!
 
No i doszłam w końcu do końca  tego postu myślę że pomoże wam ten poradnik przed zakupami w sstarplazie . Jeszcze raz dziękuję za uwage

2 komentarze:

Ellara pisze...

topy:
najlepszy jest żółty i zielony :)
żakiety:
każdy mi się podoba nawet ten różowy bo mam ciekawy krój ;)
sukienki:
tylko pierwsza mi się podoba :)
rompery:
jedna z moich ulubionych części garderoby jednak ten najciemniejszy jest okropny :P
spodnie:
żadne mi się nie podobają- to nie mój styl...
Metalka777

OhMy pisze...

Niektóre OK ;)