Wierni Obserwatorzy

Metamorfoza

Musze przeprosić was , bo nie robiłam metamorfoz ale teraz na drobie to.  
Marina034 - 
Przed : 
 Powiem że ciekawie dobrane , nigdy bym nie spróbowała połączyć glanów z sukienką a ty to połączyłaś  zajebiście wygląda .Świetnnie . Rajstopy też są fajne no i ogólnie wszystko do sb pasujeeee zajebiście 5/5



Po : 

Właściwie nie trzeba było ci metamorfozy bo masz fajne pomysły ale zrobiłam bo poprosiłaś o nią . .. Po właściwie nic nie zrobiłam ubrałam sukienkę w kwiaty i do tego buty . 
Próbowałam zrobić cos innego no ale nie wyszło . 



Makijaż : 
Przed : 
Hmm , bardzo wiosennie spodobał mi się a co do włosów to ciekawy pomysł ja też próbowałam coś z tymi lokami zrobić ale no cóż makijaż jest wspaniały taki neonowy i żywe kolory . 
Ocena 5/5 


Po : 
Użyłam 2 cieni fiolet i biały . I kredkę pod oczy fioletową nie miałam pomysłu więc wyszło tak jak wyszło , zmieniłam jeszcze kolor włosów na rudy .  
Jak wam się podoba ?



2 komentarze:

Ellara pisze...

w ubiorze przed i po, a w metamorfozie po :)

Unknown pisze...

Mam to samo zdanie co moja poprzedniczka ; )

NataliaNarcyz