Wierni Obserwatorzy

Wywiad z floraZawsze

Postanowiłam przeprowadzić wywiad z floraZawsze . Mam nadzieję , że się wam spodoba . 
Link do apartamentu floraZawsze - Klik!


Wywiad :

[Julciak] - Hej . Mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na bloga Stardoll.to.nasz.świat .?
[floraZawsze]  - Jasne że tak :) 
[Julciak] - Jak zaczęła się twoja przygoda ze Stardoll .?
[floraZawsze] -  Siedziałam na komputerze i nagle znalazłam reklame stardolla , i pomyślałam " już dawno miałam zobaczyć co tam jest  i weszłam, nie ukrywam że mi się spodobało . Więc zostałam na dłużej :)
[Julciak] -  Z kąd czerpiesz inspiracje na tworzenie np . stylizacji .? 
[floraZawsze] -   Czerpię je z wnętrza mojego serca . : ))
[Julciak] - Kim chciałabyś zostać w przyszłości .? ;] 
[floraZawsze] - Interesuje się modą oraz zwierzętami, więc myślę że modelką lub projektantka mody . : )) Albo weterynarzem . ;*
[Julciak]-Fajnie ;* . Jaki/a jest twój/ twoja ulubiony/a aktor/ aktorka i piosenkarz / piosenkarka .? ;D  
[floraZawsze]  - Moją ulubioną aktorką jest Selena Gomez oraz Demi Lovato . :)) A piosenkarką Alexandra Stan, i również Selena Gomez. :)  
[Julciak] - ;) . Jaki sklep w Starplazie najbardziej lubisz .?
[floraZawsze] - W sumie to nie mam ulubionego sklepu, ale hmm może Pretty' n Love ? :))  
[Julciak] -Skąd wzięłaś pomysł na swój nick .? (Jest bardzo fajny ) :)  
[floraZawsze] - Hmm w sumie to nie pomysł tylko STARDOLL . Wpisywałam wiele nicków , nagle wpisałam jakieś imię , prawdopodobnie EwaZawsze .. i wyświetliło się że zajęte, następnie pojawiły się kolejne imiona aż wyskoczyło floraZawsze, które uznałam że jest super i tak sie nazwałam : ) 
[Julciak] - Czy myślisz , że jesteś sławna na Stardoll . ?  
[floraZawsze] - Znaczy hmm, troszkę dziwne pytanie . No ale dla mnie sława nie jest ważna, i nie obchodzi mnie to czy jestem sławna czy też nie . I nie zależy mi na sławie, nie staram się o jakieś NCG lub CG, może kiedyś przez przypadek zostanę CG . no ale czy jestem sławna ? Może trochę, ale raczej nie .  
[Julciak]-Czy masz jakieś zwierzątko .? Jeśli tak to czy mogłabyś powiedzieć jakie i jak ma na imię .? :)  
[floraZawsze] - Jasne że mam . :)) Mam nawet kilka . 3 psy , 3 koty . Psy : Kajtek (pekińczyk ),Wera ( owczarek niemiecki.), Puszek (kundel ). A kotòw nie chcę wymieniać . 
[Julciak] - Bardzo Ci dziękuję , że chciałaś abym przeprowadziła z tobą wywiad :) Było mi bardzo miło . :)  
[floraZawsze] - Ja również dziękuję :) 

3 komentarze:

Ellara pisze...

miło :)

zuzeczek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zuzeczek pisze...

fajne